הבלוג
שלנו
סקירת ספר: הדרן – מ. מילר / מ. י. פרצמן
סקירת ספר הדרן / מ. מילר <אזהרה: מכיל ספוילרים על הספר הדרן תחת הכותרת ‘העלילה’> אם חשבתם שהעולם הוא לא שחור לבן, טעיתם. בדרום אפריקה
ביקורת ספרות: זוזוז – יעל רועי / מאת מ. י. פרצמן
אזהרת ספוילרים: מכיל ספוילרים על הספר זוזוז את הסקירה לספר תוכלו למצוא כאן, כתובה ושנונה טוב בהרבה משאני אצליח להפיק גם לו אשחיק מקלדתי לשווא,
איך מוציאים ספר – מדריך מקצועי / מ. י. פרצמן
כתבתי ספר, אני אוהב/ת אותו, רוצה להוציא אותו לאור. מה עכשיו? ה’עכשיו’ הזה מתחלק לכמה שלבים. אציין אותם כאן ברשימה מסודרת, אחד אחרי השני, ולאחר
הכותב בשם / מ. י. פרצמן
פורסם בעיתון פנינה – בקהילה לא שוד לאור היום, לא פריצה באפלת הלילה, כן חוזר על עצמו שוב ושוב ומכונה גניבה: על העתקת חומר
ביקורת ספרים: טווח אפס – יונה ספיר / מ. י. פרצמן
[זהירות! פוסט זה מכיל ארס חדשני ורעיל שעלול להרוס לכם את קריאת טווח אפס (ספוילרים, בלעז’)] אייל מת. אייל גלבוע, האיש והאגדה. זה שאף
ביקורת ספרים: עולם נכה – בתיה ענה / מ. י. פרצמן
יש אנשים שלוקחים אותנו לחו”ל. יש אנשים שלוקחים את חו”ל אלינו. בתיה ענה, מחברת הספרים “עולם חירש” ו”עולם נכה“, קרוצה מהסוג השני. בספרה “עולם חירש”
מהו שיר ומהי חריזה / מ. י. פרצמן
על חריזה: מהי וכיצד “בעיניי זו ירידת הדורות כשכותבים שיר ללא חריזה”. כך כותבת מ. דודי בתגובה להזמנת פתיחת דיונים במאמר הקודם. “אפילו חריזה שטחית
ביקורת ספרות, מהי ומי צריך אותה בכלל / מ. י. פרצמן
מהי, בעצם, ביקורת ספרות? בשנים עברו ביקורת לא הייתה נפוצה כל כך בציבור שלנו, היא הייתה מעין חיה מאוסה שהיוצרים והכותבים סלדו ממנה. היא לקחה
אנכרוניזם ואותנטיות / מ. י. פרצמן
לפני מספר שנים ביקרתי במוזיאון בימש (Beamish) באנגליה. המוזיאון הוא שטח פתוח המתפרש על פני גודל של עיר, ונמצא ליד ניו קאסל. המקום הוא מעין